Tawaran Istimewa Dan Perubahan Nilai Mahar Ilmu

Sempena tahun ke-4 penubuhan blog Pusaka-ilmuanwali.blogspot.com yang ditubuhkan pada awal tahun 2009,pihak kami ingin merakamkan penghargaan yang tertinggi kepada pemahar keilmuan dan juga peminat ilmu ghaib kami melalui tawaran harga mahar ISTIMEWA khas untuk anda semua.Kami mempunyai ribuan pelanggan yang berurusan dengan kami yang kami jaga 'privasi' pembeli tanpa pemberitahuan tentang pembelian di atas sebab-sebab tertentu.Kami berpengalaman selama lebih 11 tahun dalam bidang spiritual dan mempunyai ramai penuntut dari negara Malaysia, Thailand, Singapura dan Brunei. Juga beberapa pelanggan dari negara Vietnam, Arab Saudi, Turkmenistan,Australia, Indonesia, Britain dan China.InsyaAllah barangan pesanan anda akan sampai paling awal sehari selepas pembayaran ilmu dibuat dan selewat-lewatnya 14 HARI jika tiada kesilapan teknikal ( untuk barangan umum ).Jika barangan khas terutamanya pengisian KHADAM maka tertakluk kepada tempoh masa pengisian dan urusan guru. InsyaAllah.

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pelanggan kami yang melayari blog ini. Sukacita dimaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 15 Mei 2012, Pihak Pusaka Alam 2U telah membuat penambahbaikan dan pertukaran nilai mahar bagi beberapa ilmu beserta barangan PERCUMA khas untuk pelanggan-pelanggan yang memaharkan ilmu dari kami. Sila layari blog kami untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang perkara ini. Pihak kami juga ingin memaklumkan tentang penambahan kos pos mengikut kawasan anda, HANYA untuk mahar ilmu yang bernilai BAWAH RM100 sahaja. Berikut adalah maklumat penambahan kos tersebut :

1. Sabah dan Sarawak - Tambahan RM30 untuk kos pos
2. Singapura - Tambahan RM80 untuk kos pos
3. Brunei - Tambahan RM100 untuk kos pos

( Pihak kami HANYA menggunakan perkhidmatan SkyNet Kurier sahaja dan TIDAK menggunakan PosLaju Pos Malaysia KECUALI terdapat penghantaran ke kawasan pedalaman.Kos pos juga tertakluk kepada pembelian anda dan bayaran kos pos yang dimaklumkan di atas akan BERUBAH jauh lebih murah jika pihak kami TERPAKSA menggunakan perkhidmatan Pos Malaysia,TETAPI jika PEMBELIAN anda melebihi RM100 maka kos pos adalah percuma )

Sebarang pertanyaan sila hubungi Syeikh Muhammad Solihen di talian 017-5959321 ( sms @ call ). Sekian, terima kasih.

MAHAR yang diletakkan untuk ilmu-ilmu di bawah adalah tetap. Tetapi di dalam sesetengah kes, bergantung juga kepada tahap masalah anda dan budi bicara guru ( SYEIKH MUHAMMAD SOLIHEN ). InsyaAllah boleh menghubungi kami untuk maklumat selanjutnya jika ada kemusykilan.
Sekian, terima kasih.

Memandangkan terlalu ramai pelanggan kami di dalam dan luar negara yang memohon Tawaran Diskaun Untuk Keilmuan terpilih dilanjutkan maka dengan ini adalah dimaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 15 Disember 2013 sehingga 31 Mac 2014, Pihak Pusaka Alam 2U telah membuat TAWARAN DISKAUN 20% - 50% UNTUK KEILMUAN TERPILIH SAHAJA!!!
Untuk ahli baru, hanya sertai blog kami dan anda turut mendapat tawaran hebat ini. Hanya klik " join " di item Followers yang terdapat di sebelah kanan blog kami dan anda terus akan menikmati tawaran terhebat kami ini.Sila maklumkan penyertaan anda kepada kami semasa ingin memaharkan barangan kami.

1.Pihak Pusaka-Ilmuanwali Tidak berminat untuk berurusan dengan ‘ broker-broker ’ atau orang tengah dan sesiapa sahaja yang berkait dengan urusan BARANG KEBAL UMUM ATAU KEBAL KULIT, BARANG TEMBUS PANDANG, DELIMA MERAH AIR ( AZIMAH MERAH DELIMA ), GELIGA EMBUN HALIMUNAN DALAM AIR, KERIS BASAH, KERIS BERDIRI, KERIS BERGERAK dan sebagainya. Jika adapun Pusaka-Ilmuanwali memaharkan keilmuan seumpama ini, maka pihak yang HANYA kami mengalu-alukan adalah PEMBELI ATAU PEMAHAR SAHAJA. InsyaAllah barulah urusan boleh dilakukan dengan sebaik-baiknya.

2.Pihak Pusaka-Ilmuanwali tidak berminat dengan sebarang urusan ‘ tarik duit ’, pulihkan duit tarik, pulihkan emas tarik, pulihkan duit hancur dan berkara-perkara yang seumpamanya. Pihak Pusaka-Ilmuanwali mempunyai sebab tersendiri untuk menetapkan pendirian ini.

3.Pihak Pusaka-Ilmuanwali juga tidak menawarkan Ilmu yang menggalakkan maksiat berlaku secara berleluasa iaitu Ilmu Menurun Nombor Ekor atau Berjudi, Ilmu Pengasihan untuk 'Gay' atau 'Lesbian' dan Khadam Pengasihan atau Pelarisan Bersifat 'HITAM'. Pihak kami mempunyai pendirian yang kukuh tentang hal ini.

4.Akhir sekali, pihak Pusaka-Ilmuanwali juga tidak akan melayan dan tidak berminat untuk menjadi tempat bertanya kepada individu yang memaharkan keilmuan mistik dari sumber yang tidak ada kaitan dengan pihak Pusaka-Ilmuanwali sendiri. Melainkan untuk proses penambahbaikan dan pemulihan kekuatan barangan mistik itu sendiri. Mahar atas usaha tersebut akan dimaklumkan pihak kami setelah mendapat persetujuan hasil perbincangan dengan individu yang berminat untuk melakukan proses ini. InsyaAllah.

4.11.2013

PERIHAL PERUBATAN JARAK JAUH DAN HAKIKATNYA

Baru-baru ini ada seorang pelanggan kami yang bertanyakan kaedah rawatan secara jarak jauh.Pihak kami akan menjawab persoalan anda yang bertanya mengikut pengalaman pengasas blog kami sendiri.Pengasas blog telah berkongsi pengalaman beliau 11 tahun lepas di mana beliau sendiri pernah mempersoalkan tentang rawatan jarak jauh dan kesannya. Pada masa itu boleh dikatakan beliau masih baru lagi di dalam bidang perubatan Islam dan alternatif ini. Beliau pernah berjumpa beberapa orang guru yang pernah melakukan perubatan jarak jauh dan diakui berkesan oleh pesakit-pesakit yang dirawat oleh mereka. Ini antara pendapat guru-guru tersebut :

( Guru A )

Pengasas blog : Ustaz, saya nak bertanya. Macamana perubatan jarak jauh ini dilakukan? Saya masih baru dalam bidang ini dan diharap agar Ustaz sudi menjawab persoalan saya...

Guru A : Setiap huruf dari Al-Quran itu ada Muakkal yakni Malaikat yang menjaga kesucian setiap abjad yang Allah ciptakan.. Adakah kekuasaan Ayat Suci Allah itu terhadang dengan dinding? Adakah terhalang dengan waktu? Yakni terhalang dengan masa-masa tertentu? Bagi saya Al-Quran boleh dibaca setiap saat dan ketika. Begitu juga dengan kekuasaan dan mukjizat Al-Quran itu sendiri tidak terhalang dengan batasan jarak dan tempat.Bukan Solihen seorang sahaja yang pernah bertanya kepada saya persoalan ini, ramai lagi yang mula-mula dan baru dalam bidang ini bertanya kepada saya..Perubatan jarak jauh boleh dilakukan, saya hanya berwasilah yakni bertawassul kepada Malaikat-Malaikat Allah untuk menyembuhkan penyakit yang dihidapi oleh pesakit. Bertawassul dan bertawakkal kepada Allah dan perlu juga mengirimkan air tawar seumpamanya atau bahan-bahan untuk diminum atau dimandikan oleh si pesakit. Saya pernah berubat seorang pesakit yang mana sudah banyak tempat dia berubat, sampai bila masa di hendak berikhtiar dengan saya dia beritahu yang duitnya tidak cukup untuk datang berjumpa saya bagi berubat. Tetapi saya usahakan secara jarak jauh dengan mahar seikhlas hati. Alhamdulillah, dengan kuasa Allah penyakitnya itu sembuh.. Kadang-kadang orang yang dah sakit ini cari penawar sahaja, dia sudah terbeban dengan penyakitnya dan minta tolong kita.Kita sebagai perawat pun kena letak diri kita di tempat pesakit juga..Kalau kita boleh tolong jarak jauh dan mengurangkan beban belanja pesakit, kita tolong sahaja. Mudah-mudahan mendapat berkat dari Allah, penyakitnya itu sembuh. Solihen, untuk berada di tahap ini, keyakinan dan iktikad kita kepada kuasa Allah itu sangat perlu dalam rawatan untuk menetukan keberhasilannya. Jika kamu ingin belajar insyaAllah, boleh saya ajarkan. Tetapi kena rajin berzikir sikit. Bukan apa, nak membersihkan hati, jiwa dan roh kita sendiri. Nak bertawassul kepada makhluk yang maksum ini, kita diri sendiri kena suci barulah dapat lihat kesannya.Lagipun berzikir ( mengingati Allah ) inikan perkara yang dituntut dalam Islam, buat dapat pahala. Kalau tak buat, tak dapat pahala.Hehehe...Bagi saya rawatan jarak jauh ini boleh selagi tidak bertentangan dengan hukum syarak...

Perbualan di atas dipendekkan kerana pihak kami hanya mengambil isi-isi penting sahaja dari perbualan tersebut.

GURU B

Pengasas blog : Salam Ki.Mohon bertanya ya. Apakah kaedah rawatan jarak jauh Ki ini bisa menjamin kesembuhan? Apa pendapat Ki tentang ini? Mohon maaf ya Ki, kalau persoalan ini mengganggu Ki..

Guru B : Oh.. Ya. Bisa atau ngakk bisa penyakit itu sembuh itu tidak bisa digaransi oleh saya. Kamu bisa jamin smpai kapan umurmu? Kalo ngak bisa jamin umurmu dan hidupmu macam mana bisa kamu garansi kesembuhan??? Aku punya cara tersendiri yang aku pelajari daripada guruku yang mana ilmu ini berasal dari Wali Songo yakni Sunan Gunung Jati, Syariff Hidayatullah.. Bisa saja aku istighasah sama zat yang ujud pada mereka ini dan bermohon khusus sama Allah. Moga-moga diperkenankan oleh Allah akan permohonanku. Zaman dahulu pun Kanjeng Sunan-sunan ini bisa mengubati penyakit dari jarak jauh kerana ' Karomah ' Amalan dan Ilmu Allah. Wali-wali pun berdoa sama Allah, bukan kerana 'karomah' mereka sendiri.. Karomah itu pemberian Allah yang mana mereka sendiri nggak tau ya... Karomah itu hanya ada pada wali-wali sahaja ya.. Yang ada pada orang biasa seperti kita ini hanya 'Maunah' , yakni merupakan satu kemuliaan yang Allah kurniakan kepada diri zahir dan batin hamba-hambanya yang soleh. Untuk mendapat 'maunah' ini sekurang-kurangya kamu arif tentang ilmu fardhu Ain, Usuluddin, Fekah dan tasauf tetapi harus beramal karena Allah dan bukannya untuk mendapat kelebihan ya...Moga-moga dengan pergantungan kita kepada Allah boleh mendapat bantuan dan 'maunah' dari Allah.Kamu ingin belajar cara sebegini? Siapkan sepersalinan untukku sebagai maharnya.. Akan ku ajarkan ilmu ini kepada kamu. Tetapi harus rajin beramal ya.. juga jangan berputus asa dengan Rahmat Allah ya, jika permintaanmu tidak ditunaikan..itu cubaan bagimu dalam mencari RedhaNya..

Perbualan ini juga dipendekkan kerana Ki ( Pengamal perubatan ) tersebut didatangi tetamu di pesantrennya.

Guru C

Pengasas blog : Haji, apa pendapat Haji tentang rawatan jarak jauh? Boleh ke kita berubat secara jarak jauh? Minta penjelasan sikit kalau Haji ada kelapangan waktu...

Guru C : InsyaAllah saya cuba jelaskan mengikut pengalaman saya. Bagi saya kalau Allah kata " Kun ( jadi ) , Fayakun ( maka jadilah ). Apa-apa pun mintak izin Allah dahulu, baca Al-Fatihah pun kena mintak redha Allah dulu. Jika Allah izinkan apa yang kita buat insyaAllah jadi. Tetapi kena faham, kalau kita guna benda tak elok dalam rawatan yakni menggunakan ( dampingan negatif ) pun Allah boleh bagi jadi namun dalam keadaan istidraj yakni ( Allah bagi dengan tanpa keredhaanNya ) perkara luar biasa yang Allah kurniakan kepada orang yang berpura-pura beramal dengan amalan soleh, walaupun diri mereka mahir dengan fardhu ain, Usuluddin, fekah dan tasauf. Mereka berbangga dengan perkara luar biasa yang berlaku ke atas diri mereka sedangkan mereka mengetahui punca sebenar datangnya perkara luar biasa tersebut. Lazimnya golongan ini terikat dengan perjanjian serta mewujudkan pantang-larang yang selari dengan hukum syarak. Ini kerana khadam-khadam mereka adalah terdiri daripada golongan Jin Islam samada yang soleh, fasik atau terdiri daripada Jin yang kafir. Tetapi akhirnya perkara yang buruk berlaku kepada mereka. Nauzubillah hi min zalik. Mintak jauh dari terkena kepada kita ya. Saya biasa bermunajat dan berwasilah kepada Malaikat Muqarrabin yakni Jibril a.s., Mikail a.s., Israfil a.s. dan Izrail a.s. Hadiahkan Al-fatihah kepada kalian semua semoga kita mendapat satu 'pertalian batiniah' dengan mereka dan panjatkanlah doa kepada Allah. Insya Allah semoga Allah memberkati usaha kita. Saya dulu pun macam tak berapa yakin dengan cara ini, tetapi setelah beramal dan melakukan sebagaimana tuntutan ilmu yang di ajarkan oleh guru saya, saya rasa cara ini pun berkesan. Tetapi keyakinan dan iman kita kena kuat kepada Allah. Berdoa dan bertawakkal kepada Allah sepenuhnya. InsyaAllah jadi. Kamu jangan dengarlah orang-orang yang kata cara ini tidak elok. Mungkin diorang sendiri pun tidak tahu menahu tentang perkara ini. Kalau guru saya dulu senang, dia kata orang-orang yang menolak perkara ini sebenarnya ilmu mereka tidak sampai ke tahap ini. Tapi bagi saya, semua orang berhak menyuarakan pendapat masing-masing tetapi tidak berhak menghukum setiap orang di atas perkara yang kita masih ragu-ragu tentangnya. Pada pendapat saya, cara perubatan jarak jauh ini bagus terutamanya untuk hal-hal kecemasan dan hal-hal tertentu. Kalau pesakit dekat dengan kita ( perawat ) tak apalah, kalau jauh? Macam mana? Nak datang pun kena guna duit, orang dah sakit tapi kita bebankan pulak dengan kena datang dari jauh jumpa kita.Kalau datang baik terus tak apalah, ini kena datang berulang-ulang tidak ke ini membebankan pesakit. Tak ke zalim namanya tu? Bagi saya bagus untuk beberapa perkara tetapi cubalah bertanya pendapat pengamal perubatan lain pula macam mana. Solihen nak belajar berubat jarak jauh ke? Boleh, tetapi ada maharnya. Bukan apa, mahar ini sebenarnya untuk disedekahkan kepada pihak-pihak yang tertentu bukan dapat semuanya kat saya ya.. Satu lagi amalan yang disertai dengan sedekah ini barokah ( berkatnya ) lain.. Nanti saya beritahu lain kali.. InsyaAllah.

Perbualan ini juga dipendekkan kerana Tuan Haji tersebut ada kerja dan hal penting yang perlu dilakukan.

Setelah mendengar penjelasan daripada ketiga-tiga orang pengamal perubatan ini. Maka pada pendapat pengasas blog kami, perubatan jarak jauh ini boleh dilakukan selagi tidak bercanggah dengan syarak. Pengasas blog kami sendiri pun pernah melakukan rawatan secara jarak jauh kepada seorang hamba Allah yang teruk disihir dalam bidang perniagaan. Pada masa itu suaminya berada di depan pengasas blog dan selepas selesai sahaja rawatan dilakukan beberapa minit, suami hamba Allah tersebut mendapat panggilan yang mengatakan isterinya telah muntah-muntah dan mengeluarkan air kecil yang bercampur darah. Semuanya dengan kuasa Allah, pesakit tersebut telah sembuh sepenuhnya dan menjadi salah seorang anak murid kepada pengasas blog sampai sekarang. Semoga perkongsian ilmu ini bermanfaat untuk semua. Harap maklum dan terima kasih.

Artikel ini dikeluarkan atas kebenaran pengasas blog :

Syeikh Muhammad Solihen ibnu Syeikh Abdul Qadir Jailani

BAYARAN

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA

“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”

~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~

( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )


NO

NAMA BANK

NOMBOR AKAUN

1.

MAYBANK

1630-1948-3075

2.

BSN

11105-29-00004105-4

3.

AMBANK

161-002-002698-0

4.

PUBLIC BANK

4-8714073-17

5.

TABUNG HAJI

630501048356540

6.

CIMB BANK

1305-0003830-20-8

7.

RHB BANK

1-13056-0008203-1

SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:

1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321

2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN

SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.

HUBUNGI KAMI

Sebarang pertanyaan boleh menghubungi terus kami melalui panggilan atau SMS di talian :

017-5959321
(MASTER REIKI Syeikh Muhammad Solihen )
24 JAM InsyaAllah