Tawaran Istimewa Dan Perubahan Nilai Mahar Ilmu

Sempena tahun ke-5 penubuhan blog Pusaka-ilmuanwali.blogspot.com yang ditubuhkan pada awal tahun 2009,pihak kami ingin merakamkan penghargaan yang tertinggi kepada pemahar keilmuan dan juga peminat ilmu ghaib kami melalui tawaran harga mahar ISTIMEWA khas untuk anda semua.Kami mempunyai ribuan pelanggan yang berurusan dengan kami yang kami jaga 'privasi' pembeli tanpa pemberitahuan tentang pembelian di atas sebab-sebab tertentu.Kami berpengalaman selama lebih 11 tahun dalam bidang spiritual dan mempunyai ramai penuntut dari negara Malaysia, Thailand, Singapura dan Brunei. Juga beberapa pelanggan dari negara Vietnam, Arab Saudi, Turkmenistan,Australia, Indonesia, Britain dan China.InsyaAllah barangan pesanan anda akan sampai paling awal sehari selepas pembayaran ilmu dibuat dan selewat-lewatnya 14 HARI jika tiada kesilapan teknikal ( untuk barangan umum ).Jika barangan khas terutamanya pengisian KHADAM maka tertakluk kepada tempoh masa pengisian dan urusan guru. InsyaAllah.

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pelanggan kami yang melayari blog ini. Sukacita dimaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 15 Mei 2012, Pihak Pusaka Alam 2U telah membuat penambahbaikan dan pertukaran nilai mahar bagi beberapa ilmu beserta barangan PERCUMA khas untuk pelanggan-pelanggan yang memaharkan ilmu dari kami. Sila layari blog kami untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang perkara ini. Pihak kami juga ingin memaklumkan tentang penambahan kos pos mengikut kawasan anda, HANYA untuk mahar ilmu yang bernilai BAWAH RM100 sahaja. Berikut adalah maklumat penambahan kos tersebut :

1. Sabah dan Sarawak - Tambahan RM15 untuk kos pos
2. Singapura - Tambahan RM60 untuk kos pos
3. Brunei - Tambahan RM70 untuk kos pos

( Pihak kami HANYA menggunakan perkhidmatan PosLaju Pos Malaysia sahaja.PEMBELIAN anda melebihi RM100 maka kos pos adalah percuma )

Sebarang pertanyaan sila hubungi Syeikh Muhammad Solihen di talian 017-5959321 ( sms @ call ). Sekian, terima kasih.

MAHAR yang diletakkan untuk ilmu-ilmu di bawah adalah tetap. Tetapi di dalam sesetengah kes, bergantung juga kepada tahap masalah anda dan budi bicara guru ( SYEIKH MUHAMMAD SOLIHEN ). InsyaAllah boleh menghubungi kami untuk maklumat selanjutnya jika ada kemusykilan.
Sekian, terima kasih.

Memandangkan terlalu ramai pelanggan kami di dalam dan luar negara yang memohon Tawaran Diskaun Untuk Keilmuan terpilih dilanjutkan maka dengan ini adalah dimaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 15 Disember 2013 sehingga 31 Mac 2014, Pihak Pusaka Alam 2U telah membuat TAWARAN DISKAUN 20% - 50% UNTUK KEILMUAN TERPILIH SAHAJA!!!
Untuk ahli baru, hanya sertai blog kami dan anda turut mendapat tawaran hebat ini. Hanya klik " join " di item Followers yang terdapat di sebelah kanan blog kami dan anda terus akan menikmati tawaran terhebat kami ini.Sila maklumkan penyertaan anda kepada kami semasa ingin memaharkan barangan kami.

1.Pihak Pusaka-Ilmuanwali Tidak berminat untuk berurusan dengan ‘ broker-broker ’ atau orang tengah dan sesiapa sahaja yang berkait dengan urusan BARANG KEBAL UMUM ATAU KEBAL KULIT, BARANG TEMBUS PANDANG, DELIMA MERAH AIR ( AZIMAH MERAH DELIMA ), GELIGA EMBUN HALIMUNAN DALAM AIR, KERIS BASAH, KERIS BERDIRI, KERIS BERGERAK dan sebagainya. Jika adapun Pusaka-Ilmuanwali memaharkan keilmuan seumpama ini, maka pihak yang HANYA kami mengalu-alukan adalah PEMBELI ATAU PEMAHAR SAHAJA. InsyaAllah barulah urusan boleh dilakukan dengan sebaik-baiknya.

2.Pihak Pusaka-Ilmuanwali tidak berminat dengan sebarang urusan ‘ tarik duit ’, pulihkan duit tarik, pulihkan emas tarik, pulihkan duit hancur dan berkara-perkara yang seumpamanya. Pihak Pusaka-Ilmuanwali mempunyai sebab tersendiri untuk menetapkan pendirian ini.

3.Pihak Pusaka-Ilmuanwali juga tidak menawarkan Ilmu yang menggalakkan maksiat berlaku secara berleluasa iaitu Ilmu Menurun Nombor Ekor atau Berjudi, Ilmu Pengasihan untuk 'Gay' atau 'Lesbian' dan Khadam Pengasihan atau Pelarisan Bersifat 'HITAM'. Pihak kami mempunyai pendirian yang kukuh tentang hal ini.

4.Akhir sekali, pihak Pusaka-Ilmuanwali juga tidak akan melayan dan tidak berminat untuk menjadi tempat bertanya kepada individu yang memaharkan keilmuan mistik dari sumber yang tidak ada kaitan dengan pihak Pusaka-Ilmuanwali sendiri. Melainkan untuk proses penambahbaikan dan pemulihan kekuatan barangan mistik itu sendiri. Mahar atas usaha tersebut akan dimaklumkan pihak kami setelah mendapat persetujuan hasil perbincangan dengan individu yang berminat untuk melakukan proses ini. InsyaAllah.

4.21.2012

SAKA : CARA-CARA MENDAPAT SAKA TANPA DIKETAHUI KEHADIRANNYA OLEH KITA


Saka dalam bahasa melayu merujuk kepada pusaka atau tinggalan nenek moyang yang bukan berbentuk harta kekayaan atau wasiat yang bersifat nyata. Saka lebih dilabelkan sebagai penyakit warisan keturunan atau virus spiritual yang menyerang manusia tanpa disedari kewujudan malahan kehadirannya. Masyarakat kita yang moden sekarang hanya menjangkakan saka hanyalah diperolehi jika seseorang individu yang belajar ilmu hitam dan bersifat jahat sahaja. Sedangkan hakikatnya terlalu banyak jalan atau cara untuk kita mendapat saka tanpa perlu menerima saka daripada keturunan sendiri. Seperti mana yang ita sedia maklum, syaitan dan iblis merupakan musuh terhebat manusia dari awal keturunan Nabi Adam a.s. lagi. Jangka hayat hidup mereka pun telah menjangkau ribuan tahun malah mungkin jutaan tahun yang mana tidak tercatat dalam sejarah apakah waktu yang sebenarnya Nabi Adam a.s dikeluarkan dari syurga ke bumi ini. Mengikut pandangan Syeikh Muhammad Solihen, golongan syaitan dan iblis dapat memasuki jasad manusia pada empat waktu dan keadaan iaitu semasa manusia berasa sangat gembira, semasa berasa sangat sedih, semasa berasa sangat marah dan semasa berasa sangat bernafsu iaitu sangat berkehendakkan sesuatu. Saka yang merupakan Jin yang bersekongkol dengan syaitan dan iblis juga berkebolehan untuk menyertai pakatan untuk menyesatkan manusia secara beransur-ansur. Sebab itu di dalam Islam sangat menerangkan supaya kita perlu mempunyai sifat wasatiah iaitu bersederhana dalam setiap apa yang dikerjakan dan mengimbangi antara keperluan di dunia dan di akhirat. Jika tidak sudah semestinya kita akan menemui salah satu daripada apa yang tidak diingini untuk kita hadapinya iaitu saka yang merupakan salah satunya.

Salah satu cara saka dapat mendampingi diri kita adalah melalui sikap kita sendiri, panas baran contohnya. Sikap panas baran dan pemarah adalah satu sikap di mana menunjukkan kelemahan manusia itu sendiri dalam menahan diri dan bersabar. Sabar itu adalah separuh daripada iman bukannya seperti yang disalah tafsirkan oleh sesetengah pihak iaitu hanya sebahagian daripada iman. Menurut Syeikh Muhammad Solihen, sebab itulah Rasulullah S.A.W menuntut kita supaya bersabar semasa kita mengalami kesusahan lebih-lebih lagi ketika kita sedang marah. Ingatlah bahawa sekuat-kuat manusia di dunia bukanlah kuat seperti Badang yang gagah perkasa tetapi mereka-mereka yang dapat menahan kemarahannya. Jika kita seorang yang bersikap panas baran maka kita adalah selemah-lemah manusia yang dinilai di sisi Rasulullah S.A.W secara umumnya dan Allah s.w.t secara khasnya. Syeikh Muhammad Solihen menambah bahawa 90% pesakit yang mengalami kerasukan dan mudah didampingi saka adalah mereka yang mudah panas baran dan mudah bersedih di atas dugaan dan cubaan yang dihadapi. Apa yang penting dan harus kita ingati adalah setiap ujian dan cubaan itu datang daripada Allah, maka apa yang datang dariNya akan kembali kepadaNYA. Maka mengapa harus ditangisi dan dikesalkan di atas apa yang berlaku. Redhailah ujian Allah kepada kita jika sekiranya kita mengharapkan redha Allah s.w.t. kepada kita. Dengan itu hati kita akan sentiasa tenang dan aman dari sebarang perasaan yang tidak diingini.

Terdapat juga kes yang mana berlaku kepada dua individu yang berbeza peringkat umurnya iaitu seorang pemuda lelaki berumur awal 20-an dan seorang budak berusia 10 tahun mendapat tumpangan yang sudah menjadi saka dalam diri. Bukan kerana latar belakang keluarga yang sudah mengetahui wujudnya saka dalam keluarga tetapi tetap berpotensi mendapat saka. Pemuda tersebut mempunyai tabiat buruk yang mana suka menonton filem lucah dan pernah hampir ‘terlanjur’ dengan seorang kenalan perempuan sebaya dengannya satu ketika dulu. Oleh kerana masalah terlampau kemaruk dengan aksi lucah maka pemuda ini berkelakuan aneh dan kadang-kadang hanya terperap di bilik seharian. Ibu bapa pada mulanya menjangkakan anak mereka hanya tertekan dengan pelajaran memandangkan pemuda tersebut masih belajar di pusat pengajian tinggi, namun hal ini semakin menjadi-jadi setelah adik perempuannya sendiri hampir diperkosa oleh pemuda berkenaan. Memandangkan keadaan menjadi semakin teruk ibu bapa terbabit telah menemui Syeikh Muhammad Solihen untuk tujuan perubatan. Setelah diamati secara terperinci maka, sejenis Jin telah mengawal sebahagian besar dari pemuda ini dan sudah menjadi saka akibat perubatan tidak senonohnya yang suka menonton video lucah. Setelah dilakukan proses pembuangan saka dan melalui proses penyucian jiwa maka pemuda tersebut sudah kembali normal dan tidak lagi melakukan tabiat tidak senonoh tersebut. Mengenai budak yang berusia 10 tahun pula, menurut Syeikh Muhammad Solihen budak ini terlalu suka bermain permainan video. Dipendekkan cerita, budak ini akan menangis dan meraung jika tidak dapat bermain permainan video terbabit. Sampai satu saat di mana budak ini sendiri terdengar suara yang menyuruhnya bermain tanpa mempedulikan tentang persekolahan dan keadaan di sekeliling. Oleh kerana terlalu taksub dan suka kepada permainan video maka ada seekor Jin yang merasuk dan mengawal budak tersebut tanpa diketahui oleh ibu dan bapanya. Namun dengan usaha dan ikhtiar yang dilakukan maka budak tersebut sudah diselamatkan dan dipulihkan dengan baik. Mungkin di luar sana ada yang akan ketawa mendengar kisah ini tetapi yakin dan percayalah bahawa hal ini benar-benar berlaku kata Syeikh Muhammad Solihen.

Kebelakangan ini semakin banyak perguruan yang mengajarkan ilmu khadam dan kebanyakkannya walhal batu permata pun mempunyai khadam. Khadam yang dimaksudkan adalah penjaga kepada sesuatu. Tidak dinafikan setiap ciptaan Allah itu ada penjaganya, tetapi kita tidak digalakkan menyeru khadam kerana mereka boleh datang dalam pelbagai bentuk. Meskipun yang kita panggil adalah Jin Islam tetapi adakah empunya diri yang sebenar-benarnya datang kepada kita? Oleh itu berhati-hatilah dengan barangan berkhadam. Barangan berkhadam mempunyai banyak kategori khadam, khadam tidak semestinya menetap dalam barangan tersebut. Ada yang diikat dan terpaksa menetap dalam barangan tersebut. Ada juga khadam yang datang secara tiba-tiba pada barangan tersebut kerana mungkin barang tersebut sudah dikosongkan khadamnya. Khadam yang paling teruk adalah merupakan SAKA kepada barangan tersebut. Biasanya barangan tersebut sudah bermandi darah dan mempunyai sejarah penggunaan yang berunsur syirik seperti pemujaan dan ritual melibatkan unsur-unsur ilmu hitam dan sihir. Melalui pengalaman Syeikh Muhammad Solihen, bukan sekadar dengan membuang ke laut, merendam dengan air laut, dengan membaca ruqyah, serapah mantera,merendam dalam air yasin atau direnjiskan dengan air bacaan ayat tertentu dapat membuang khadam atau penjaga sesuatu barangan mistik dan berkhadam. Ada beberapa kaedah tertentu dan cara yang praktikal untuk membuang dan memisahkan barangan tersebut dengan khadam atau penjaganya. Juga perlu ditentukan dahulu antara khadam atau penjaga kerana kedua makhluk ini berbeza tugasnya. Hanya sesetengah perawat dan individu yang berilmu tinggi sahaja yang tahu membezakan antara khadam dan penjaga. Jika tidak tahu untuk membezakan antara khadam dan penjaga maka biasanya mereka yang dianggap pengamal perubatan oleh sesetengah pihak perlu berhati-hati kerana mereka ini sebenarnya tidak mampu untuk mengosongkan khadam atau penjaga sesuatu barangan mistik tersebut. Jika barangan mistik ini mempunyai khadam atau penjaga seperti jin kafir atau makhluk ghaib yang jahat maka jangan pelik jika sekiranya satu hari nanti kita akan mendapat saka percuma dari barangan tersebut.Ilmu-ilmu yang dipelajari juga perlulah di dasari dengan niat kerana Allah atau mendekatkan diri kepadaNya. Bukan kerana inginkan kelebihan dan juga ingin menunjuk-nunjuk kelebihan yang ada pada diri. Hakikatnya segala kelebihan dan keberhasilan itu datang daripada Allah, maka adalah terlebih baik mendalami ilmu mengenal diri dan mengenal pencipta barulah kita tidak akan tersesat dalam dunia yang mencabar pada hari ini.

Saka juga boleh diperolehi oleh individu yang suka berjumpa bomoh atau perawat yang disangkakan baik dan berimej ustaz atau orang yang alim yang mana mungkin sebahagiannya mempunyai dampingan, khadam dan mungkin jin kafir yang berupa saka kepada perawat tadi. Bukan semua perawat yang berimej baik pada pandangan mata kasar adalah baik dari segi ilmunya. Kadang-kadang pernah juga ditemui oleh Syeikh Muhammad Solihen, imam dan bilal masjid yang mengamalkan Ilmu Polong dan Hantu Raya. Jangan pelik jika keadaan ini benar-benar berlaku kerana realiti kehidupan sememangnya pelik dan menghairankan. Malah ada juga bomoh yang dianggap baik dan berkopiah sepanjang masa mengamalkan Ilmu Santau. Tidak kira jenis Santau Angin, Santau Bayang, Santau Racun atau banyak lagi jenis santau yang lain. Biasanya masyarakat kita hanya mengetahui tentang santau angin tetapi menurut Syeikh Muhammad Solihen, pengertian tentang santau itu banyak sebenarnya.Ada juga perawat yang mempunyai ilmu yang tinggi dan baik tetapi kelihatan seperti orang biasa sahaja kerana mungkin kerana mereka ini ‘low-profile’ dan merendah diri meskipun mempunyai ilmu yang tinggi. Biasanya mereka tidak berimej ustaz atau orang alim kerana mereka lebih suka menyembunyikan identiti mereka dari orang ramai kerana atas tujuan tertentu. Ibarat kata pepatah bekas yang berisi penuh kalau digoncang akan diam, tetapi bekas yang tidak berisi penuh akan berbunyi bising jika digoncang dengan kuat. Bermaksud orang yang tinggi ilmunya hanya diam dan tidak suka menunjuk-nunjuk, hanya orang yang berilmu cetek suka menunjuk-nunjuk dan bising lantaran tiada adab dalam berilmu kerana suka memperagakan kelebihan diri kepada orang lain. Tetapi jangan pula disalah ertikan kenyataan ini kerana memang terdapat juga perawat yang berimej baik lantaran kebajikan yang ada pada dirinya yang berlandaskan syariat.
Pengamal ilmu hitam dan ahli sihir biasanya jika sudah meninggal dunia akan meninggalkan saka kepada keturunannya yang ada. Biasanya saka jenis ini adalah saka dalam sebagaimana yang diterangkan oleh Syeikh Muhammad Solihen yang mana saka ini boleh ditugaskan untuk melakukan pelbagai kerja dan suruhan. Maka bila mana ilmu yang diamalkan memakan diri, maka kerja-kerja pelepas atau pindah milik kepada tuan yang baru biasanya akan dilakukan. Mungkin kita tidak mengetahui kisah ini tetapi ramai juga yang telah menemui Syeikh Muhammad Solihen mengalami masalah ini. Biasanya mereka ini akan diberikan tangkal, azimat, barangan berkhadam atau ilmu oleh bomoh-bomoh seperti ini dan mendapat saka percuma. Sudahlah duit ringgit melayang, saka pula yang diperolehi secara tidak sedar. Biasanya mereka yang aktif melakukan kegiatan seperti ini sebenarnya sudah tidak sanggup untuk menjaga khadam atau saka yang berdampingan dengan mereka. Petua yang paling senang untuk mengenali perawat atau bomoh seperti ini adalah mereka yang semasa melakukan proses rawatan hanya senyap dan mulut terkumat kamit membaca sesuatu yang kita tidak dapat dengar dengan jelas. Jika pada permulaan perawat membaca Al-fatihah dan suatu masa diam serta mulut kelihatan terkumat-kamit juga mungkin tidak boleh dipercayai juga status keilmuan seseorang itu baik atau tidak. Biasanya perawat yang baik akan membaca ayat-ayat suci Al-Quran dengan jelas dan memperjelaskan tujuan rawatan jika terdapat sebarang kekeliruan atau sebarang perkara yang berbangkit. Perkara yang paling teruk akan berlaku apabila kita menemui bomoh ilmu hitam, sihir atau santau yang mana atas tujuan mengkhianati orang lain dan diberikan pendinding. Kononnya dibimbangi individu yang dikhianati akan membalas balik kepada kita dan bomoh tersebut. Kesan daripada perkara ini lagi teruk, sudahlah mendapat saka percuma dari pendinding tersebut, kalau bomoh tersebut mendapat ‘bala’ daripada Allah atas perbuatannya itu dalam masa yang sama khadam dan pendamping dari bomoh dan juga pendinding yang diberi akan menyerang kita secara berturutan kerana ingin mendapat perlindungan serta membahagi sama rata siksa dan kesakitan yang dialami setelah mendapat pembalasan atau bala daripada Allah. Jadi berfikirlah sedalam-dalamnya jika kita ada hati ingin bersekongkol dengan mereka yang ada kaitan dengan Jin, Iblis dan Syaitan. Kerana jika bala sudah menimpa maka tidak ada satupun makhluk atau hamba ciptaan Allah yang mampu menghalang pembalasan drastik daripada Allah oleh kerana perbuatan jahat yang menganiayai dan menzalimi manusia yang lain semata-mata kerana menurut hasutan hawa nafsu dan syaitan serta untuk memuaskan hati kerana sifat dengki atau atas sebab yang lain. Ingatlah bahawa doa orang yang dizalimi tanpa sebab yang munasabah tiada hijab di sisi Allah dan diterima oleh Allah tanpa ada halangan dan batasan waktu.

Pemakaian susuk juga boleh mengundang saka dan padah kepada pemakai dan pengamalnya. Jika kita lihat kepada hukum memakai susuk adalah jelas di mana hukumnya adalah haram. Banyak sebab kenapa susuk haram dipakai oleh umat Islam kerana terlalu banyak mudaratnya kepada kita. Salah satu sebab adalah kerana pemakaian susuk berselindung dengan keterlibatan makhluk halus. Sudahnya boleh menjadi saka kepada pengamal susuk dan akan turun kepada orang lain yang biasanya mempunyai pertalian darah. Dalam hal ini mungkin mereka yang tidak berdosa akan mendapat bahana kesan daripada perbuatan memakai susuk ini. Tidak kiralah apa sahaja pun jenis susuk iaitu susuk pemanis, susuk kuat kederat, susuk kebal, susuk di kemaluan dan pelbagai jenis susuk lagi. Sudah ramai juga yang memakai susuk bertemu dengan Syeikh Muhammad Solihen untuk membuangnya namun proses buang susuk bukanlah senang. Hendaklah dimatikan dulu kuasa susuk dan dibuang jin yang menghuni susuk tersebut, barulah boleh dipulihkan kembali seri wajah, kekuatan badan dan sebagainya. Sebaik-baiknya amalkanlah membaca Surah Yusuf dan basuh muka dengan air embun yang dicampur bersama dengan air mawar pada awal bangun tidur waktu pagi. InsyaAllah wajah anda akan berseri dan bercahaya. Cara ini lebih baik diamalkan berbanding dengan amalan memakai susuk.

Ada juga kes di mana terdapat beberapa orang pesakit yang mendapat saka kerana disihir terlalu lama. Keadaan ini berlaku kerana jin yang disuruh melakukan sihir tersebut telah menetap terlalu lama di dalam tubuh pesakit atau bomoh iaitu tuan kepada jin yang melakukan sihir tersebut telah meninggal dunia. Oleh kerana tiada tempat untuk bergantung maka jin tersebut telah menjadikan manusia yang disihir tersebut sebagai perumahnya. Biasanya kes yang melibatkan sihir yang terlalu lama ini melebihi 7 hingga 10 tahun berpotensi menjadi saka kepada diri pesakit tersebut tanpa disedari. Biasanya proses rawatan untuk kes sebegini perlu melalui beberapa peringkat iaitu proses buang dan memutuskan ikatan saka diikuti dengan proses rawatan sihir dan penyembuhan kepada roh, jasad dan semangat pesakit. Oleh kerana sulitnya proses ini ada juga sebahagian bomoh atau perawat yang mengambil kos rawatan yang tinggi namun perlu dilihat hasil dan kesannya selepas rawatan dibuat. Jika sekiranya ada perkara berbangkit maka berkemungkinan pengupah sihir tersebut mencari bomoh yang lain untuk melakukan sihir atau sememangnya bomoh atau perawat yang merawat mangsa sihir tersebut tidak mampu menangani kes tersebut. Untuk menghentikan kegiatan yang merugikan masyarakat kita ini jalan yang terbaik adalah memulangkan kembali sihir atau mengosongkan sahaja ilmu bomoh yang melakukan sihir tadi. Tetapi hanya sebahagian perawat sahaja yang mampu melakukan hal yang sedemikian dengan berjaya. Tetapi cara tersebut boleh dipakai dengan niat untuk memberikan kesedaran kepada pengupah dan penyihir di atas perubatan mereka supaya menghentikan kegiatan mereka tersebut.

Akhir sekali terdapat juga kes mendapat saka percuma daripada kegiatan menarik harta qarun, tarik duit dan menurun nombor ekor. Syeikh Muhammad Solihen pernah mengubati pesakit yang mendapat gangguan dan halusinasi yang teruk akibat terlibat dalam kegiatan seperti ini. Satu kes di mana seorang pesara guru yang suka menyertai proses menurun nombor telah banyak kali bermimpi didatangi orang tua yang berimej seperti alim ulamak memberikan amalan kepadanya untuk mendapat nombor ekor telah berjaya memperolehi wang yang besar hasil pertaruhannya dalam kegiatan yang diharamkan oleh Islam itu. Dia telah melakukan amalan tersebut tanpa diketahui oleh orang lain dan kerap kali mendapat ‘ wang besar ’ apabila membeli nombor ekor. Tanpa disedari dia telah mengikat perjanjian dengan makhluk halus yang disangkakan baik tersebut. Bermula dengan sifat tamak yang mula menguasai minda, pesara guru tersebut mula melakukan pemujaan untuk mendapatkan hadiah yang lebih besar namun lama-kelamaan duitnya pula yang habis. Ada barang yang terbakar secara misteri di rumah dan mendapat bayangan menakutkan siang dan malam. Keadaan menjadi semakin menakutkan bila pesara guru tersebut menjadi sakit dan puas berubat di hospital dan berjumpa dengan ramai perawat alternatif namun keadaan menjadi semakin teruk. Dengan izinNya setelah berjumpa dengan Syeikh Muhammad Solihen maka keadaannya semakin tenang kini. Begitu juga dengan beberapa individu yang mendapat gangguan yang tidak diingini setelah menyertai kegiatan menarik harta qarun dan tarik duit. Ada yang pernah berjaya mendapat apa yang dihajati mengalami gangguan dan penyakit yang pelik serta terikat dengan perjanjian antara bomoh yang mengusahakan kegiatan menarik harta qarun dan tarik duit tersebut. Tidak terlepas juga kepada makhluk halus yang pernah menjaga khazanah atau duit tersebut di mana mereka ini berpotensi menjadi saka kepada individu yang dianugerahkan dengan harta atau duit tersebut. Tetapi ramai juga yang tertipu dengan kegiatan seperti ini yang mana hanya membuang masa dan wang kepada bomoh yang menjanjikan kemewahan dan tertipu dengan muslihat mereka. Yang paling menyedihkan adalah, terdapat juga individu yang menjadi taksub dan secara membuta-tuli mempercayai bomoh tersebut seratus peratus hanya kerana diperlihatkan kelebihan yang ditunjukkan oleh bomoh tersebut dan mempercayai bomoh tersebut berdampingan dengan wali-wali Allah yang sudah meninggal dunia. Tetapi menurut pengalaman Syeikh Muhammad Solihen, kebanyakan ‘bomoh tarik’ ini jika secara terang-terangan menipu pengikut mereka dengan pelbagai istilah seperti dam contohnya untuk membayar apa sahaja barang yang berjaya ditarik sebenarnya mempunyai dampingan atau khadam yang tidak baik dan biasanya dibantu oleh jin kafir yang sengaja mahu menyesatkan dan merugikan manusia. Jika bayaran dam yang dikenalkan itu sebahagiannya dimasukkan sendiri oleh pengikut bomoh tersebut ke tabung masjid atau diberikan kepada asnaf-asnaf yang Wajib di dalam agama Islam itu tidak mengapa. Tetapi sebaliknya pula diambil sepenuhnya oleh bomoh tersebut. Seharusnya mereka yang mengikuti kegiatan bomoh seperti ini memantau pergerakkan bomoh ini mengagihkan duit ini kepada tempat yang sepatutnya. Bukan percaya seratus-peratus kepada bomoh tersebut. Tidak menghairankan juga di mana biasanya jin kafir yang menjadi khadam atau pendamping kepada bomoh ini juga mempunyai pakatan dengan Iblis dan Syaitan. Akhirnya jika bomoh tersebut meninggal dunia, semua pengikut yang taksub ini akan mendapat ‘saham’ di dunia iaitu saka yang akan mengganggu dirinya dan ahli keluarga yang lain. Sudahlah duit melayang kepada bomoh tersebut,  penyakit percuma pula yang dapat.Maka fikir-fikirkanlah sendiri siapa yang rugi dan siapa yang untung di dunia serta di akhirat kata Syeikh Muhammad Solihen menutup bicara. Sebarang pertanyaan untuk masalah berkaitan dengan saka boleh menghubungi Syeikh Muhammad Solihen di talian 017-5959321.

2 comments:

BAYARAN

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA

“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”

~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~

( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )


NO

NAMA BANK

NOMBOR AKAUN

1.

MAYBANK

1630-1948-3075

2.

BSN

11105-29-00004105-4

3.

AMBANK

161-002-002698-0

4.

PUBLIC BANK

4-8714073-17

5.

TABUNG HAJI

630501048356540

6.

CIMB BANK

1305-0003830-20-8

7.

RHB BANK

1-13056-0008203-1

SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:

1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321

2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN

SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.

HUBUNGI KAMI

Sebarang pertanyaan boleh menghubungi terus kami melalui panggilan atau SMS di talian :

017-5959321
(MASTER REIKI Syeikh Muhammad Solihen )
24 JAM InsyaAllah