Tawaran Istimewa Dan Perubahan Nilai Mahar Ilmu

Sempena tahun ke-9 penubuhan blog Pusaka-ilmuanwali.blogspot.com yang ditubuhkan pada awal tahun 2009,pihak kami ingin merakamkan penghargaan yang tertinggi kepada pemahar keilmuan dan juga peminat ilmu ghaib kami melalui tawaran harga mahar ISTIMEWA khas untuk anda semua.Kami mempunyai ribuan pelanggan yang berurusan dengan kami yang kami jaga 'privasi' pembeli tanpa pemberitahuan tentang pembelian di atas sebab-sebab tertentu.Kami berpengalaman selama lebih 16 tahun dalam bidang spiritual dan mempunyai ramai penuntut dari negara Malaysia, Thailand, Singapura dan Brunei. Juga beberapa pelanggan dari negara Vietnam, Arab Saudi, Turkmenistan,Australia, Indonesia, Britain dan China.InsyaAllah barangan pesanan anda akan sampai paling awal sehari selepas pembayaran ilmu dibuat dan selewat-lewatnya 14 HARI jika tiada kesilapan teknikal ( untuk barangan umum ).Jika barangan khas terutamanya pengisian KHADAM maka tertakluk kepada tempoh masa pengisian dan urusan guru. InsyaAllah.

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pelanggan kami yang melayari blog ini. Sukacita dimaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 15 Mei 2012, Pihak Pusaka Ilmuan Wali telah membuat penambahbaikan dan pertukaran nilai mahar bagi beberapa ilmu beserta barangan PERCUMA khas untuk pelanggan-pelanggan yang memaharkan ilmu dari kami. Sila layari blog kami untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang perkara ini. Pihak kami juga ingin memaklumkan tentang penambahan kos pos mengikut kawasan anda, HANYA untuk mahar ilmu yang bernilai BAWAH RM100 sahaja. Berikut adalah maklumat penambahan kos tersebut :

1. Sabah dan Sarawak - Tambahan RM15 untuk kos pos
2. Singapura - Tambahan RM60 untuk kos pos
3. Brunei - Tambahan RM70 untuk kos pos

( Pihak kami HANYA menggunakan perkhidmatan PosLaju Pos Malaysia sahaja.PEMBELIAN anda melebihi RM100 maka kos pos adalah percuma )

Sebarang pertanyaan sila hubungi Tok Adi di talian 017-5959321 ( sms @ call ). Sekian, terima kasih.

MAHAR yang diletakkan untuk ilmu-ilmu di bawah adalah tetap. Tetapi di dalam sesetengah kes, bergantung juga kepada tahap masalah anda dan budi bicara guru ( Tok Adi ). InsyaAllah boleh menghubungi kami untuk maklumat selanjutnya jika ada kemusykilan.
Sekian, terima kasih.

Memandangkan terlalu ramai pelanggan kami di dalam dan luar negara yang memohon Tawaran Diskaun Untuk Keilmuan terpilih dilanjutkan maka dengan ini adalah dimaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 1 Jun 2017 sehingga 31 Disember 2017, Pihak Pusaka Ilmuan Wali

telah membuat TAWARAN DISKAUN 20% - 50% UNTUK KEILMUAN TERPILIH SAHAJA!!!
Untuk ahli baru, hanya sertai blog kami dan anda turut mendapat tawaran hebat ini. Hanya klik " join " di item Followers yang terdapat di sebelah kanan blog kami dan anda terus akan menikmati tawaran terhebat kami ini.Sila maklumkan penyertaan anda kepada kami semasa ingin memaharkan barangan kami.

1.Pihak Pusaka-Ilmuanwali Tidak berminat untuk berurusan dengan ‘ broker-broker ’ atau orang tengah dan sesiapa sahaja yang berkait dengan urusan BARANG KEBAL UMUM ATAU KEBAL KULIT, BARANG TEMBUS PANDANG, DELIMA MERAH AIR ( AZIMAH MERAH DELIMA ), GELIGA EMBUN HALIMUNAN DALAM AIR, KERIS BASAH, KERIS BERDIRI, KERIS BERGERAK dan sebagainya. Jika adapun Pusaka-Ilmuanwali memaharkan keilmuan seumpama ini, maka pihak yang HANYA kami mengalu-alukan adalah PEMBELI ATAU PEMAHAR SAHAJA. InsyaAllah barulah urusan boleh dilakukan dengan sebaik-baiknya.

2.Pihak Pusaka-Ilmuanwali tidak berminat dengan sebarang urusan ‘ tarik duit ’, pulihkan duit tarik, pulihkan emas tarik, pulihkan duit hancur dan berkara-perkara yang seumpamanya. Pihak Pusaka-Ilmuanwali mempunyai sebab tersendiri untuk menetapkan pendirian ini.

3.Pihak Pusaka-Ilmuanwali juga tidak menawarkan Ilmu yang menggalakkan maksiat berlaku secara berleluasa iaitu Ilmu Menurun Nombor Ekor atau Berjudi, Ilmu Pengasihan untuk 'Gay' atau 'Lesbian' dan Khadam Pengasihan atau Pelarisan Bersifat 'HITAM'. Pihak kami mempunyai pendirian yang kukuh tentang hal ini.

4.Akhir sekali, pihak Pusaka-Ilmuanwali juga tidak akan melayan dan tidak berminat untuk menjadi tempat bertanya kepada individu yang memaharkan keilmuan mistik dari sumber yang tidak ada kaitan dengan pihak Pusaka-Ilmuanwali sendiri. Melainkan untuk proses penambahbaikan dan pemulihan kekuatan barangan mistik itu sendiri. Mahar atas usaha tersebut akan dimaklumkan pihak kami setelah mendapat persetujuan hasil perbincangan dengan individu yang berminat untuk melakukan proses ini. InsyaAllah.

1.10.2010

BATU BUNGA SERAI. MITOS ATAU BENAR-BENAR WUJUD?




--> -->




 Batu permata memang berkait rapat dengan kehidupan manusia. Ini kerana manusia yang terkenal dengan sifat sukakan keindahan memang tertarik dengan keunikan dan keindahan yang ada pada batu permata. Malah tidak keterlaluan batu permata sangat berkaitan dengan kepercayaan mistik, perubatan, feng shui, terapi kristal dan tujuan keagamaan. Syeikh Muhammad Solihen, seorang pengamal perubatan Islam dan tradisional yang pernah membicarakan tentang batu permata pemberian dari alam ghaib menegaskan kepercayaan tentang batu permata ini haruslah bersandarkan kepada teori dan fakta-fakta yang sahih. Namun, begitu Syeikh Muhammad Solihen juga tidak menafikan pengalaman sesetengah masyarakat yang mengalami dan melalui perkara yang berhubung dengan keganjilan dan mitos berkaitan dengan batu permata ini. Syeikh Muhammad Solihen ingin membicarakan tentang batu permata bunga serai atau lebih dikenali dengan batu bunga serai.
Menurut Syeikh Muhammad Solihen, Batu Bunga Serai sangat popular di kalangan masyarakat Melayu kerana keganjilan dan tanda-tanda sebelum menemui batu permata ini. Biasanya serai makan atau serai batu asalnya tidak berbunga. Kadang-kadang terdapat juga khazanah di bawah serai wangi yang berbunga. Tetapi jika berbunga itu merupakan suatu keanehan dan mempunyai tanda-tanda yang tersendiri. Sebenarnya Batu Bunga Serai ini merupakan batu permata yang disorok oleh jin di bawah rumpun pokok serai. Biasanya Batu Bunga Serai ini disorokkan di bawah akar pokok serai yang berbunga itu. Kadang-kadang rimbunan serai wangi yang berbunga juga menjadi pilihan jin untuk menyorokkan batu permata ini. Apabila serai berbunga, bagi sesetengah orang ini menjadi petunjuk awal kemungkinan terdapat Batu Bunga Serai. Biasanya Batu Bunga Serai ini menjadi buruan kerana dipercayai mempunyai kelebihan dalam bidang perubatan terutamanya untuk penyakit yang berkaitan dengan dengan makhluk halus dan dikatakan boleh mendatangkan rezeki yang tidak disangka-sangka. Namun Menurut Syeikh Muhammad Solihen, untuk mengambil Batu Bunga Serai bukanlah semudah yang disangka. Terdapat cara-cara yang tertentu untuk mengambilnya. Jika tidak menepati syarat, Batu Bunga Serai yang digali akan hilang sekelip mata jika kita tidak tahu cara untuk mengambilnya.
Menurut Syeikh Muhammad Solihen, biasanya Batu Bunga Serai ini perlu disahkan dan dikenal pasti keberadaannya terlebih dahulu. Kerana bukan semua pokok serai yang berbunga mempunyai batu permata ini di bawahnya. Kadang-kadang hanya berbunga dan tidak mempunyai isi atau apa-apa keistimewaan. Jika terdapat petanda serai sudah berbunga, tidak semestinya di bawah rimbunan akar pokok serai tersebut mempunyai Batu Bunga Serai. Kadang-kadang hanya terdapat emas tinggalan orang-orang dahulu, atau Geliga Serai ataupun kadang-kadang hanya tembaga yang terdiri daripada kepala paip tembaga yang kita biasa gunakan di tempat kediaman kita khususnya bilik air. Tidak percaya? Sebenarnya masih ramai yang tidak tahu rahsia disebalik membuat pokok serai berbunga dengan sendiri. Mudah sahaja, jika anda inginkan pokok serai anda berbunga dengan cara buatan sendiri, tanamlah serai tersebut bersama logam tembaga seperti kepala paip tembaga tadi dan tunggulah beberapa ketika. InsyaAllah akan berbunga juga kata Syeikh Muhammad Solihen sambil ketawa. Kadang-kadang Syeikh Muhammad Solihen merasa kasihan dan kesal dengan sikap sesetengah orang yang begitu taksub dan mudah tertipu dengan helah bomoh-bomoh cari makan melalui cara ini. Sebenarnya untuk mengetahui keberadaan Batu Bunga Serai bukanlah terlalu sukar. Ada cara-cara tertentu untuk mendapatkan alamat atau pentunjuk berkenaan perkara ini. Syeikh Muhammad Solihen menjelaskan, cara yang terbaik adalah dengan mengambil tanah lebih kurang segenggam berhampiran pokok serai yang berbunga itu dengan memberi salam kepada ‘penjaga’ pokok serai tersebut, hadiahkan surah Al-Fatihah kepada Rasulullah, Nabi Sulaiman a.s. dan Nabi Ilyas a.s serta ‘ penjaga’ pokok serai itu sendiri. Selawat ke atas Rasulullah sebanyak 3 Kali dan niat untuk minta petunjuk dari penjaga jika terdapat kelebihan dan keistimewaan pada pokok serai itu. Buatlah Solat Hajat dan Solat Istikharah selama 3 malam berturut-turut dan ambil tanah yang diambil tadi untuk diletakkan bawah bantal sebelum tidur. Sebaik-baiknya tanah tadi diletakkan di bawah bantal dan tidur di atas sejadah tempat kita Solat Hajat dan Solat Istikharah tadi. InsyaAllah dengan kebesaran Allah s.w.t kita kan mendapat petunjuk dan alamat tentang keberadaan barang apakah yang terdapat dibawah rimbunan pokok serai yang berbunga itu. Jika tiada apa-apa alamat maka berkemungkinan tiada apa-apa yang terdapat di bawah rimbunan akar pokok serai tersebut atau belum sampai masanya lagi untuk mendapat barang-barang tersebut.
Batu Bunga Serai ini sebenarnya dikawal oleh jin yang menyimpannya di kawasan pokok serai berbunga itu. Jadi secara logiknya mereka yang ingin mengambil Batu Bunga Serai atau barang-barang lain yang terdapat di bawah rimbunan akar pokok serai itu perlu meminta kebenaran dari ‘penjaga’ tersebut. Ada juga yang percaya khasiat Batu Bunga Serai adalah disebabkan oleh jin yang menjaganya dan boleh digunakan sebagai pendinding, pengasih, penggerun, pelaris, pemanis dan penawar penyakit. Menurut Syeikh Muhammad Solihen, jika kita berpendapat sedemikian maka eloklah kita perbetulkan semula iktikad dan kepercayaan kita terhadap Batu Bunga Serai. Mohonlah kepada Allah s.w.t dan hanya menggunakan Batu Bunga Serai sebagai syarat sahaja. Sebagaimana berikhtiar makan ubat untuk menyembuhkan penyakit. Kerana Allah s.w.t Yang Maha Berkuasa terhadap tiap-tiap sesuatu yang diciptaNYA. Percayalah Allah s.w.t meletakkan kuasa dan kelebihan di atas tiap-tiap sesuatu yang diciptaNYA untuk kesenangan manusia supaya manusia berfikir dan bersyukur kepadaNYA sahaja.
Syeikh Muhammad Solihen menjelaskan bahawa hanya orang-orang yang terpilih sahaja yang akan memperolehi Batu Bunga Serai ini secara mendapat petunjuk dan alamat tentang keberadaan batu permata ini tanpa perlu melakukan Solat Hajat dan Solat Istikharah tadi. Biasanya alamat dan petunjuk yang betul akan datang sebanyak tiga kali dan lebih afdhal jika kita melakukan Solat Hajat dan Solat Istikharah mohon petunjuk yang sebenar-benarnya dari Allah s.w.t. Syeikh Muhammad Solihen menerangkan dia ada menyimpan Batu Bunga Serai dan Batu Berlian Serai yang diperolehinya dari pemberian orang alam ghaib untuk dipindah milik kepada sesiapa yang berminat dan terpilih sahaja. Kepada pembaca yang berminat untuk mengetahui cara-cara menguji keaslian dan kesahihan Batu Bunga Serai ini bolehlah menghubungi Syeikh Muhammad Solihen di talian 017-5959321.

BAYARAN

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA

“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”

~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~

( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )


NO

NAMA BANK

NOMBOR AKAUN

1.

MAYBANK

1630-1948-3075

2.

BSN

11105-29-00004105-4

3.

AMBANK

161-002-002698-0

4.

PUBLIC BANK

4-8714073-17

5.

TABUNG HAJI

630501048356540

6.

CIMB BANK

1305-0003830-20-8

7.

RHB BANK

1-13056-0008203-1

SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:

1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321

2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN

SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.

HUBUNGI KAMI

Sebarang pertanyaan boleh menghubungi terus kami melalui panggilan atau SMS di talian :

017-5959321
(MASTER REIKI Tabib Tok Adi )
24 JAM InsyaAllah