Tawaran Istimewa Dan Perubahan Nilai Mahar Ilmu

Sempena tahun ke-4 penubuhan blog Pusaka-ilmuanwali.blogspot.com yang ditubuhkan pada awal tahun 2009,pihak kami ingin merakamkan penghargaan yang tertinggi kepada pemahar keilmuan dan juga peminat ilmu ghaib kami melalui tawaran harga mahar ISTIMEWA khas untuk anda semua.Kami mempunyai ribuan pelanggan yang berurusan dengan kami yang kami jaga 'privasi' pembeli tanpa pemberitahuan tentang pembelian di atas sebab-sebab tertentu.Kami berpengalaman selama lebih 11 tahun dalam bidang spiritual dan mempunyai ramai penuntut dari negara Malaysia, Thailand, Singapura dan Brunei. Juga beberapa pelanggan dari negara Vietnam, Arab Saudi, Turkmenistan,Australia, Indonesia, Britain dan China.InsyaAllah barangan pesanan anda akan sampai paling awal sehari selepas pembayaran ilmu dibuat dan selewat-lewatnya 14 HARI jika tiada kesilapan teknikal ( untuk barangan umum ).Jika barangan khas terutamanya pengisian KHADAM maka tertakluk kepada tempoh masa pengisian dan urusan guru. InsyaAllah.

Assalamualaikum dan salam sejahtera diucapkan kepada semua pelanggan kami yang melayari blog ini. Sukacita dimaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 15 Mei 2012, Pihak Pusaka Alam 2U telah membuat penambahbaikan dan pertukaran nilai mahar bagi beberapa ilmu beserta barangan PERCUMA khas untuk pelanggan-pelanggan yang memaharkan ilmu dari kami. Sila layari blog kami untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang perkara ini. Pihak kami juga ingin memaklumkan tentang penambahan kos pos mengikut kawasan anda, HANYA untuk mahar ilmu yang bernilai BAWAH RM100 sahaja. Berikut adalah maklumat penambahan kos tersebut :

1. Sabah dan Sarawak - Tambahan RM30 untuk kos pos
2. Singapura - Tambahan RM80 untuk kos pos
3. Brunei - Tambahan RM100 untuk kos pos

( Pihak kami HANYA menggunakan perkhidmatan SkyNet Kurier sahaja dan TIDAK menggunakan PosLaju Pos Malaysia KECUALI terdapat penghantaran ke kawasan pedalaman.Kos pos juga tertakluk kepada pembelian anda dan bayaran kos pos yang dimaklumkan di atas akan BERUBAH jauh lebih murah jika pihak kami TERPAKSA menggunakan perkhidmatan Pos Malaysia,TETAPI jika PEMBELIAN anda melebihi RM100 maka kos pos adalah percuma )

Sebarang pertanyaan sila hubungi Syeikh Muhammad Solihen di talian 017-5959321 ( sms @ call ). Sekian, terima kasih.

MAHAR yang diletakkan untuk ilmu-ilmu di bawah adalah tetap. Tetapi di dalam sesetengah kes, bergantung juga kepada tahap masalah anda dan budi bicara guru ( SYEIKH MUHAMMAD SOLIHEN ). InsyaAllah boleh menghubungi kami untuk maklumat selanjutnya jika ada kemusykilan.
Sekian, terima kasih.

Memandangkan terlalu ramai pelanggan kami di dalam dan luar negara yang memohon Tawaran Diskaun Untuk Keilmuan terpilih dilanjutkan maka dengan ini adalah dimaklumkan bahawa berkuat kuasa pada 15 Disember 2013 sehingga 31 Mac 2014, Pihak Pusaka Alam 2U telah membuat TAWARAN DISKAUN 20% - 50% UNTUK KEILMUAN TERPILIH SAHAJA!!!
Untuk ahli baru, hanya sertai blog kami dan anda turut mendapat tawaran hebat ini. Hanya klik " join " di item Followers yang terdapat di sebelah kanan blog kami dan anda terus akan menikmati tawaran terhebat kami ini.Sila maklumkan penyertaan anda kepada kami semasa ingin memaharkan barangan kami.

1.Pihak Pusaka-Ilmuanwali Tidak berminat untuk berurusan dengan ‘ broker-broker ’ atau orang tengah dan sesiapa sahaja yang berkait dengan urusan BARANG KEBAL UMUM ATAU KEBAL KULIT, BARANG TEMBUS PANDANG, DELIMA MERAH AIR ( AZIMAH MERAH DELIMA ), GELIGA EMBUN HALIMUNAN DALAM AIR, KERIS BASAH, KERIS BERDIRI, KERIS BERGERAK dan sebagainya. Jika adapun Pusaka-Ilmuanwali memaharkan keilmuan seumpama ini, maka pihak yang HANYA kami mengalu-alukan adalah PEMBELI ATAU PEMAHAR SAHAJA. InsyaAllah barulah urusan boleh dilakukan dengan sebaik-baiknya.

2.Pihak Pusaka-Ilmuanwali tidak berminat dengan sebarang urusan ‘ tarik duit ’, pulihkan duit tarik, pulihkan emas tarik, pulihkan duit hancur dan berkara-perkara yang seumpamanya. Pihak Pusaka-Ilmuanwali mempunyai sebab tersendiri untuk menetapkan pendirian ini.

3.Pihak Pusaka-Ilmuanwali juga tidak menawarkan Ilmu yang menggalakkan maksiat berlaku secara berleluasa iaitu Ilmu Menurun Nombor Ekor atau Berjudi, Ilmu Pengasihan untuk 'Gay' atau 'Lesbian' dan Khadam Pengasihan atau Pelarisan Bersifat 'HITAM'. Pihak kami mempunyai pendirian yang kukuh tentang hal ini.

4.Akhir sekali, pihak Pusaka-Ilmuanwali juga tidak akan melayan dan tidak berminat untuk menjadi tempat bertanya kepada individu yang memaharkan keilmuan mistik dari sumber yang tidak ada kaitan dengan pihak Pusaka-Ilmuanwali sendiri. Melainkan untuk proses penambahbaikan dan pemulihan kekuatan barangan mistik itu sendiri. Mahar atas usaha tersebut akan dimaklumkan pihak kami setelah mendapat persetujuan hasil perbincangan dengan individu yang berminat untuk melakukan proses ini. InsyaAllah.

8.31.2012

ILMU HIKMAT PENERANG HATI DAN TENAGA MINDA

Maharnya : RM55.25

Pelbagai ilmu dan petua penerang hati dan tenaga minda yang akan diajarkan kepada anda. Amatlah berguna sekali kepada sesiapa sahaja tidak kira lelaki atau perempuan, tua atau muda dan lebih-lebih lagi kepada mereka yang pelupa, sukar mengingati sesuatu, menghafal ilmu atau apa-apa pelajaran, menghilangkan sifat was-was, darah gemuruh, lemah semangat dan sebagainya. InsyaAllah setelah mengamalkan mana-mana ilmu yang ada di dalam ilmuan ini maka dengan izin Allah anda akan menjadi orang yang kuat ingatannya, mudah memahami pelajaran, mudah menghafal apa-apa ilmu yang dipelajari, hilang sifat was-was, darah gemuruh, lemah semangat dan sebagainya. Ilmu-ilmu amalan, petua-petua serta teknik-teknik yang mudah untuk diamalkan, dipelajari dan diikuti. Juga bagus untuk mengelakkan kejadian histeria di kalangan para pelajar yang tertekan dengan pembelajaran seharian. Sesiapa sahaja boleh mempelajarinya insyaAllah. Diajarkan untuk golongan MUSLIM sahaja. Semoga anda semua berjaya di dunia dan di akhirat.

Testimoni pengguna : ( En. Sxxxxxx Axxx dari Subang, Selangor )
" Saya rasa bersyukur kerana diberikan ilmu ini yang mana membantu saya dalam pelajaran dan persediaan SPM saya pada tahun ini. Pada ujian OTI yang terbaru ini saya mendapat keputusan yang memberangsangkan berkat mengamalkan Ilmu ini yang berasaskan Ayat Suci Al-Quran dan banyak membantu saya untuk lebih tenang dan bersedia semasa peperiksaan. Saya rasa ramai lagi yang patut mencuba ilmu ini kerana banyak petua-petua mudah dalam ilmu ini yang bagus untuk semua pelajar. Terima kasih Pak Cik Syeikh! Semoga Allah merahmati Pak Cik." 

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA
“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”
~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~
( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )

NO
NAMA BANK
NOMBOR AKAUN
1.
MAYBANK
1630-1948-3075
2.
BSN
11105-29-00004105-4
3.
AMBANK
161-002-002698-0
4.
PUBLIC BANK
4-8714073-17
5.
TABUNG HAJI
630501048356540
6.
CIMB BANK
1305-0003830-20-8
7.
RHB BANK
1-13056-0008203-1
SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:
1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321
2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN
SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.

8.26.2012

PELBAGAI KERENAH PELANGGAN YANG MEMUALKAN...

Contoh pertama :

" As'kum Syeikh, saya nak tanya pasal Batu Pancar Delima... Berapa harganya? "
SMS dari S.M. Solihen " Nanti saya akan MMS gambar beserta maharnya sekali "
Jawab pelanggan ini " ok "

Setelah dihantar gambar tetapi tidak dapat dibuka kerana mungkin Hp pelanggan tersebut tiada perkhidmatan MMS atau model lama... Pelanggan tersebut menghantar sms...

" Saya betul2 berminat ni Syeikh... Takpun mcm ni, Syeikh datang ke rumah saya lepas Raya Puasa ni... saya nak tengok sendiri barangnya dan nak tengok serasi atau tidak serasi barang tersebut dengan saya "
Selepas itu pelanggan ini siap bagi alamat lagi... Kononnya bersungguh nak dapatkan barang tersebut..

Persoalan yang bermain di fikiran kami :
1) Jika saya datang dari Terengganu ke Kuala Lumpur dengan kereta...Adakah pelanggan ini akan membayar kos tol, minyak dan makan minum???
2) Jika tidak jadi memaharkan barangan tersebut... Adakah pelanggan tersebut akan sekurang-kurangnya memohon maaf atas pembuangan masa dan segala kos yang terpaksa ditanggung oleh Syeikh Muhammad Solihen??? ( Jawapannya TIDAK SAMA SEKALI... kerana pada awalnya sudah tiada dimaklumkan pada Syeikh Muhammad Solihen sendiri )...

Contoh yang kedua :

" Salam, Syeikh. Saya berminat nak menjual barangan saya kepada Syeikh... Barang ni adalah barang turun temurun keluarga saya... Saya nak jual murah aje Syeikh.. Mangkuk ni ada ayat Quran, mangkuk besi, nak jual RM150 aje Syeikh. Syeikh tggal d mana? Boleh tak datang ke Kuantan tengok barang ni.."

Sms dari Syeikh Muhammad Solihen " Salam, mintak maaf sebab sy x bminat... Wassalam "
Jawab hamba Allah tersebut ( sms ) " Syeikh tgok dulu sb brg ni brg keturunan keluarga saya... Mana tau nanti berkenan ke... "

Selepas itu, banyak sms dihantar merapu-merapu dari mangkuk berukir ayat Quran, Keris Berwafaq dan barangan-barangan yang dikatakan barang keturunan... MasyaAllah... Kalau nak tipu pun agak-agaklah. Mangkuk jenis tu banyak di sebelah Indonesia... Ada sahabat Syeikh sendiri yang hadiahkan mangkuk Perak dan Tembaga Putih berukir ayat suci Al-Quran kepada Syeikh yang mana sahabat itu berasal dari Medan, Indonesia.

Contoh yang ketiga :

" Askum, Syeikh. Saya J**** dari Selangor, ada barang kebal umum. Ingat nak buat tarik duit Syeikh... Raya dah dekat. Talam Tembaga dalam 18 inci pun ada Syeikh. Harap Syeikh Boleh bantu..."

Jawab S.M.Solihen " Wassalam, sila baca di blog www.pusakaalam2u.blogspot.com pasal benda ni. Terima kasih "..

Selepas itu mcm2 sms dari hamba Allah berkenaan hajatnya yang tak kesampaian itu... Astagfirullah..
Selama 10 tahun pengalaman Syeikh Muhammad Solihen dalam bidang ni, tak pernah jumpa orang yang dapat hasil duit tarik kononnya dapat BERJUTA-JUTA yang berani tunjuk hasil "tarik duit" kat beliau... Beliau sendiri pun pernah dapat tak sampai RM10 ribu 8 tahun lepas melalui hasil tarik yang dilakukan oleh arwah bapa angkat beliau seorang " SYED " di Terengganu... itupun untuk tujuan membayar hutang semata-mata yang melibatkan hampir 14 orang jemaah..


Contoh yang keempat :

" Salam, Syeikh... Barang yang dikirimkan Syeikh ni bukan sebagaimana yang saya nak. Kata nak bagi khadam tapi kenapa kena pakai cincin n mandi minyak pulak. Kenapa Syeikh tak bagitau awal2 yg sy kena pakai benda2 ni... Saya nak balik duit saya klau tak saya report polis. Syeikh jangan main2 dgn saya!"

Pelanggan jenis di atas adalah termasuk dalam senarai ke 11 dalam senarai pelanggan dalam rekod Pusaka Alam 2U yang tak faham apa yang dipesan. Padahal sudah dimaklumkan pada awal-awal yang alat 'contact' atau tanda perhubungan kita dengan khadam adalah melalui batu cincin atau lain-lain alat yang boleh dipakai contohnya batu cincin utk lelaki dan loket untuk perempuan. Minyak mandian pula adalah bertujuan utk membersihkan diri pelanggan yang berminat mendapatkan khidmat khadam. Biasanya kita tidak tahu mungkin terdapat gangguan energi negatif ( sihir, saka, jin, iblis dan syaitan ) pada diri kita melainkan kita mengalami perkara-perkara yang aneh atau pelik yang tidak dapat dijelaskan dengan logik akal. mandian tersebut juga untuk membina 'talian' kukuh dengan khadam yang hendak diambil. Khadam ini pula tidak akan menjadi saka kerana boleh dibuang bila-bila masa dan kalau tidak dibuang pun akan kembali sendiri ke 'kerajaan ghaib' masing-masing. InsyaAllah.


Contoh kelima :
( Sms dari seorang pelanggan yang merupakan ibu tunggal dan pernah belajar ilmu secara bayaran ansuran yang tidak habis dibayar mempunyai 2 orang anak- sudahlah duit tak habis bayar tak ada perasaan malu pula asyik sms pasal mimpi )

Sms terbaru : Selasa ( 4 September 2012 )
" tok, ape maksud kalu kita mimpi ular hijau tua jatuh dalam kain nak patuk tapi terus gigit.lalu saya amek dan lempar ia.apa mksudnya?"

Kebetulannya saya tertidur awal dek keletihan melayan pesakit dan menguruskan urusan seharian yang tidak pernah habis dan meletihkan. Tanpa disedari anak saudara pulak tengah bermain Handphone saya tiba-tiba menjawab sms tersebut...

"Maksudnya jgn bjalan2 dsekitar kwsn smak afrika utara @ selatan nigeria krana tdpat spesies ular BLACK MAMBA yang patukannya boleh membawa maut jika dipatuk d kwsn telinga.Pkara ini bru berlaku kpd kwan sy yg bermimpi sebijik sperti anda.Oleh yg dmikian bhati2 swktu lalu d tepi semak.."

Sms ibu tunggal " tp bila masa lak saya pi afrika?"

Sms anak sedara Syeikh " Berhati2 dgn awang hitam ( mat nigeria ) mana tau anda akan diculik dan dihantar ke sana dlm masa tdkat..."

Sms ibu tunggal " haa mana tok taw ada awang itam suka kt saya? adoi saya takutla tok"

Tanpa mengetahui siapa yang bersms dengannya ibu tunggal berkenaan semakin taksub dengan tilikan yang kebetulan mengena tersebut ( Anak sedara Syeikh punya kerja )...

Sms anak sedara Syeikh " Saya nasihatkan awak makan pisang2 dan buah buahan citrus spaya badan awak lbih lansing dan diminati oleh lelaki melayu..Say no to drug.Jgan jadi keldai dadah.."

Sms ibu tunggal " saya tak kenal negro tu tapi dia asyik call saya. saya taw saya tak cntek dan gemok..tp Razlan laki Tganu tu laki org ke atau duda tok? dia tu tol ke suka saya? "

Sms anak sedara Syeikh " mitk no ic dia Razlam tur.."

Sms ibu tunggal " tok saya tkda no ic dia tp gambar adala, jap saya send mms gmbar kt tok "..

Selepas itu berlarutan dengan mms  gambar lelaki berkenaan serta siap bagitau nombor plat kereta dan warnanya serta siap mintak tolong lagi secara belas kasihan nakkan lelaki tersebut kasih sayang gila cinta berahi pada ibu tunggal berkenaan. Selepas itu mungkin anak saudara saya yang berumur 9 tahun tersebut tertidur. Pada waktu pagi keesokkan harinya pada waktu pukul 9.14 pagi, saya membalas balik sms ibu tunggal tersebut menerangkan hal sebenar.. Akhirnya sampai sekarang dia tak sms atau telefon saya lagi. Alhamdulillah syukur kepada Allah... Ada hikmah di sebalik kejadian yang tidak disengajakan ini...

Kesimpulannya saya berharap agar mana-mana individu yang menghubungi kami harus memahami tujuan kami membuka blog ini adalah untuk mengembangkan ilmu Allah dan membantu insan-insan yang kurang bernasib baik diluar sana dalam bab rezeki, kesihatan, kewangan, percintaan dan sebagainya. Ramai pelanggan yang kurang berpuashati dengan Syeikh Muhammad Solihen kerana kadang2 susah untuk dihubungi. Ini kerana terlalu banyak SMS seperti ini yang dihantar oleh HAMBA ALLAH yang banyak ragamnya. Sedarlah... kerana sms anda ada orang lain yang terpaksa terima 'BAHANA' nya. MasyaAllah... Ada juga beberapa HAMBA ALLAH yang mengaku bijak pandai mengatakan ILMU ALLAH tiada boleh dijual beli.Kami meletakkan mahar agar ilmu yang kami ijazahkan mustajab dan dihargai oleh semua pemahar bak kata golongan bijak Bestari " Barang yang tiada harga tiada dihargai ".. Kesian cikgu-cikgu, pensyarah-pensyarah kat mana-mana institusi pengajian kalau tak diberi gaji. Yang mereka ajarkan itu pun ILMU ALLAH.. Kalau tak diberi gaji masakan boleh hidup.Akhirul kalam, Selamat menyambut Hari Raya dan Maaf Zahir Batin kepada semua.. Sekian, terima kasih.

8.15.2012

BOLEHKAN JIN DIBUNUH ATAU DIPANCUNG???

Persoalan ini sering bermain di fikiran perawat amatur dan pesakit yang menderita terkena gangguan saka atau sihir yang teruk. Mari kita bincangkan persoalan ini. Allah s.w.t menciptakan Jin dan Manusia itu berpasang-pasangan dan beranak pinak. Bermaksud Jin juga merupakan makhluk Allah yang mempunyai keturunan. Sama sahaja seperti keadaan dan lumrah hidup manusia. Jika sekiranya ada sanak saudara atau keluarga kita dibunuh, apakah tindakan kita kepada si pembunuh??? Lebih-lebih lagi jika melibatkan seseorang yang kita sayangi telah dibunuh oleh orang yang kita tidak kenal. Ketahuilah bahawa jin itu merupakan makhluk yang sangat pendendam. Nabi Muhammad s.a.w juga pernah bersabda bahawa perumpamaan sebaik-baik makhluk jin itu adalah sejahat-jahat manusia. Yakni bermaksud jin yang paling baik pun adalah sifat dan sikapnya manusia yang paling jahat di muka bumi ini. Berkait dengan persoalan jin ini boleh dibunuh atau tidak, jawapannya adalah boleh. Tetapi bergantung kepada kekuatan spiritual dan ghaib seseorang perawat itu sendiri. Ada juga golongan jin yang mempunyai tahap ilmu yang tinggi dan sakti boleh memecahkan diri dan rupa bentuk mereka sampai 9 pecahan. Sama dengan bilangan alam jin itu sendiri. Petua untuk mengetahui kekuatan spiritual perawat cukup mudah. Jika dilihat perawat merawat pesakit yang meracau dan dirasuk itu berkemampuan untuk membunuh jin maka dari awal-awal lagi jin itu tidak akan masuk ke dalam tubuh manusia yang terkena sihir atau gangguan saka kerana tahu dirinya akan binasa. Bayangkanlah jika pesakit yang dirasuki jin merasuk dan siap memaki hamun, meludah, menghina, menendang dan melawan perawat itu sendiri tanpa menunjukkan rasa takut pada perawat. Secara logik akalnya, adakah kekuatan spiritual dan kerohanian perawat ini mampu menangani masalah ini dengan sebaik-baiknya sedangkan jin ini langsung tidak takut kepada perawat dan banyak muslihatnya??? Jikalau boleh jin ini dibunuh sekalipun, persoalan yang harus kita fikirkan adalah, setelah proses pemancungan dan jin itu telah dibunuh. Tidakkah perbuatan ini akan menimbulkan persengketaan antara kita dan keluarga makhluk jin itu sendiri??? Jika makhluk jin itu hanya seperti seekor nyamuk tidak apalah kerana makhluk nyamuk itu kita nampak, tetapi adakah makhluk jin ini kita nampak??? Adakah perawat yang mendakwa mereka boleh nampak makhluk ini sememangnya dan sebenar-benarnya boleh nampak akan jin ini??? Maka cara yang paling elok kita gunakan adalah melalui perundingan atau jika makhluk ini tetap berdegil maka hantarkanlah sahaja makhluk ini ke penjara mereka sendiri iaitu Lautan Pauzanggi atau Pusat Tasik Pauzanggi yang berada di alam lautan yang dikuasai oleh Nabi Khidir a.s. Maka dengan izin Allah maka tiadalah berlaku penganiayaan kepada makhluk jin dan tidak menimbulkan persengketaan antara manusia dan jin itu sendiri. Sekadar perkongsian keilmuan untuk semua. InsyaAllah moga-moga dimanfaatkan dan mendapat keredhaan disisi-Nya....

BAYARAN

BAYARAN HENDAKLAH DIBUAT KE AKAUN ATAS NAMA

“ AHMAD HAFIZUDDIN LUTFI BIN KADIR ”

~ PENGURUS KEWANGAN SYARIKAT~

( PILIH MANA-MANA SATU AKAUN YANG MEMUDAHKAN PROSES PEMBAYARAN ANDA )


NO

NAMA BANK

NOMBOR AKAUN

1.

MAYBANK

1630-1948-3075

2.

BSN

11105-29-00004105-4

3.

AMBANK

161-002-002698-0

4.

PUBLIC BANK

4-8714073-17

5.

TABUNG HAJI

630501048356540

6.

CIMB BANK

1305-0003830-20-8

7.

RHB BANK

1-13056-0008203-1

SELEPAS SELESAI URUSAN PEMBAYARAN, SILA HANTARKAN BUTIRAN TENTANG PEMBAYARAN SEPERTI DI ATAS MELALUI ( CEK/BANK-IN@DEPOSIT ) MELALUI 2 LANGKAH BERIKUT:

1) SMS KE NOMBOR: 017-5959321

2) SMS NAMA PENUH BIN AYAH DAN IBU, TARIKH LAHIR DAN ALAMAT RUMAH SERTA BARANG YANG DIPESAN

SELEPAS ITU KAMI AKAN MEMAKLUMKAN KEPADA ANDA PROSES SETERUSNYA SEHINGGA BARANG SELAMAT SAMPAI KE TANGAN ANDA. INSYAALLAH.

HUBUNGI KAMI

Sebarang pertanyaan boleh menghubungi terus kami melalui panggilan atau SMS di talian :

017-5959321
(MASTER REIKI Syeikh Muhammad Solihen )
24 JAM InsyaAllah